Tuesday 3 November 2009

Spacer z Nadią



To był fajny, w miarę słoneczny dzień :-) Po niedawnych,  jesiennych śniegach trzeba się cieszyć każdą taką chwilą, dlatego zapakowałam aparat do torby i pojechałam na dawno obiecaną sesje ;-)
Nadia jest córeczką mojej serdeczniej koleżanki jeszcze z czasów studiów ech...masakra ile to czasu minęło :-) ma niespełna 2 lata i jak na swój wiek jest wyjątkowo mądrą osóbką - oczywiście to wszystko zasługa Agi - jej Mamy, która już za czasów studenckich objawiła bardzo duże tendencje do zakuwania i teraz wpaja wyuczone techniki swojej córeczce :-)
Aga! Dzięki za bardzo fajny dzień i za kawę, którą mnie skusiłaś :-)




4 comments:

  1. Superanckie :) A Aga przypomina mi Paulinę Młynarską ;)

    ReplyDelete
  2. Bardzo Ci dziękuję. Będą na honorowym miejscu w moim albumie!!!
    aga

    ReplyDelete
  3. Swietne zdjecia!!!buziaki!!!M

    ReplyDelete
  4. ładniutkie..:)

    ReplyDelete

whos.amung.us